Юридичне обслуговування

Однією з форм надання юридичних послуг нашою компанією є юридичне абонентське обслуговування підприємств, яке передбачає довгострокові взаємовідносини, засновані на договірній основі.

Юридичне абонентське обслуговування підприємств – або комплексний юридичний супровід бізнесу – являє собою передачу для вирішення компанії «Делегат» всіх або частини юридичних питань, з якими стикається Ваше підприємство в процесі своєї діяльності.

Плюси абонентського юридичного обслуговування підприємства професійною юридичною компанією порівняно з використанням штатних юристів вже давно очевидні:

  • можливість використання знань і навичок спеціалістів в різних галузях права, кожен з яких володіє своєю спеціалізацією;
  • можливість платити набагато менше, ніж Вам довелося б витрачати на штатних юристів, включаючи податки, оплату відпусток і лікарняних, тому юридичне обслуговування підприємства спеціалізованою юридичною компанією – це реальна економія;
  • можливість обрати один з пакетів юридичного абонентського обслуговування . Обсяг послуг і ціна кожного пакету можуть бути змінені в ході спільних переговорів, результатом яких буде укладання договору на тих умовах , які задовольняють обидві сторони;
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • невисока вартість пакету «Базовий», всього 1000 грн / міс, обсягу послуг якого цілком може бути достатньо для починаючої, молодої компанії або для малого бізнесу.

Ми пропонуємо Вам для розгляду три пакети з юридичного абонентського обслуговування:

Базовий

грн/міс1000

Оптимальний

грн/міс2500

Комплексний

грн/міс5000


Детальніше про пакети:

  • Усні консультації з питань застосування господарського, цивільного, корпоративного, адміністративного, трудового, податкового права – до 5 звернень на місяць (тривалість консультації не більше 1 години);
  • 2 письмові консультації (сукупно не більше 10 сторінок);
  • Письмові висновки, підготовка проектів стандартних договорів, аналіз договорів з контрагентами – не більше 5 документів.
  • Усні консультації з питань застосування господарського, цивільного, корпоративного, адміністративного, трудового, податкового права – до 15 звернень на місяць (тривалість консультації не більше 1 години);
  • Надання письмових консультацій з підбіркою нормативної бази України (сукупно не більше 20 сторінок);
  • Складання та підготовка письмових документів, договорів, аналіз договорів контрагентів, складання письмових правових висновків, внутрішніх документів, заяв, претензій, відповідей на претензії, позовних заяв (до 20 документів);
  • Участь в переговорах на боці Клієнта – не більш 3 разів на місяць, тривалість однієї участі не може перевищувати 2 годин. Про час та місце проведення переговорів необхідно попередити не пізніше ніж за 48 години до їх проведення;
  • Участь у судовому процесі на стороні Клієнта. Представництво інтересів Клієнта в судових спорах не більш 2 процесів одночасно, при ціні судового спору більш ніж 10 000 грн. Клієнт додатково сплачує відсоток від суми позову при вирішенні спору на його користь. Розмір відсотка залежить від ціни та складності спору (від 2,5% до 10%);
  • Реєстраційні дії, пов’язані з внесенням змін до установчих документів та відомостей які містяться в ЄДР, а також отримання інформації з ЄДР – не більше 2-х дій на місяць.
  • Усні консультації з питань застосування господарського, цивільного, корпоративного, адміністративного, трудового, податкового права – без обмежень (тривалість консультації не більше 2 годин);
  • Надання письмових консультацій з підбіркою нормативної бази України (сукупно не більше 30 сторінок);
  • Складання та підготовка письмових документів, договорів, аналіз договорів контрагентів, складання письмових правових висновків, внутрішніх документів, заяв, претензій, відповідей на претензії, позовних заяв (до 30 документів);
  • Участь в переговорах на боці Клієнта – не більш 3 разів на місяць, тривалість однієї участі не може перевищувати 2 годин. Про час та місце проведення переговорів необхідно попередити не пізніше ніж за 48 години до їх проведення;
  • Розробка корпоративних та інших документів на підприємстві;
  • Оформлення висновків щодо стану договірної бази, кадрових документів, іншого діловодства підприємства з зазначенням неточностей, порушень, пропусків, підготовка рекомендацій щодо усунення останніх. Вдосконаленню системи документообігу, приведення її у відповідність з законодавством України;
  • Участь у судовому процесі на стороні Клієнта. Представництво інтересів Клієнта в судових спорах не більш 2 процесів одночасно, при ціні судового спору більш ніж 15 000 грн. Клієнт додатково сплачує відсоток від суми позову при вирішенні спору на його користь. Розмір відсотка залежить від ціни та складності спору (від 2,5% до 10%);
  • Реєстраційні дії, пов’язані з внесенням змін до установчих документів та відомостей які містяться в ЄДР, а також отримання інформації з ЄДР – не більше 4-х дій на місяць;
  • Кадровий облік – до п’яти осіб.

Клієнти, які обслуговуються на умовах абонентського договору, можуть замовити додаткові юридичні послуги (які не включаються до предмету абонентського договору) зі знижкою 15%.